Ledig tisdag!

Även idag har jag varit ledig, så skönt! Har hunnit med att både ringa min fastighetsförening, städat, diskat och dammsugit, såg ju hemskt ut men nu är de rent o fint igen. Har dessutom träffat Maria på en lunch ute i solen. Köpte med oss sallad från kebabben och satte oss vid vattnet. Solen stekte på så de var varmt o skönt, kvalitetstid med en vän!

Nu ska jag laga skagenpanna med lax o räkor o så blir de en lugn kväll, back to work imorgon igen. Hade dock inte tackat nej till lite sällskap, men så t är livet!

En bild på mormor och morfar som jag tog igår, så fina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig bild :) puss din mamma

2012-03-28 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0