Im back

Har delade känslor över att komma hem igen.. Älskar Stockholm o har haft en kanonhelg där uppe och jag vill verkligen bo där, inga tvivel. Så de känns lite jobbigt o komma hem, fast på ett sätt rätt skönt att komma in i rutinerna igen.

Idag har jag ringt o bokat ny tid, cyklat till jobbet för första gången i år. Rätt skönt även om jag föredrar buss ett litet tag till;) jobbar 11.30-19 idag o har lunch nu. Men de är mycket o göra så tiden går nog fort! Fasar bara över att klockan går, måste ta tag i en jobbig grej senare. Men förhoppningsvis känns de som en lättnad sen. Efter jobbet måste jag storhandla, har ingen mat hemma. O ja ska göra de på cykeln så vi får väl se hur jag får med mig allt hem;)

Ha en härlig Lill-lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0