Magiskt!

Har haft en helt fantastisk helg. Det enda negativa är att den gick alldeles, alldeles för fort!

Allt från badtunna, bastu, årets första dopp, korvgrillning, dans i partytält, midsommarafton, morgondopp, silllunch, tårtbakning, nubbe, vattenpipa, grillning, ännu mera dans, jajjamen, pizza, strand, kö, afganistan rules, under-balkong häng, båthäng, massa dans, pommestallrik och så ännu mera dans. Tack alla inblandade för en helt magisk midsommarhelg.
 
Min lediga måndag kom väldigt lägligt nu känner jag. Är rätt sliten, men har ändå hunnit med att vara hos optikern och slänga i en tvätt. Ska snart bege mig bort till friskis för ett gympass. Känner att jag verkligen behöver springa av mig efter den här helgen ;) sen blir de mer tvätt/städ och så ska jag ta de så lugnt de bara går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0