Här har de visst varit tomt!

Har haft en vecka fullproppad med massa jobb och lite träning så har inte kunnat uppdatera så roligt. Men ni kan följa mig på instagram(sannamattssons) om ni vill hänga med i mina svängar:)

Igår var iallafall en mycket trevlig fredagskväll. Köpte ett nytt rosevin och testade som var jättegott. Var först hos Frida o tog ett glas vin. Sen cyklade vi bort till Micke och kikade på matchen där med en massa grabbar. Mycket trevligt, dock sjukt tråkigt att Sverige är ute ur EM, men jag är inte förvånad.

Har iallafall tre lediga dagar nu och de är välbehövligt! Idag väntar städning, stan och ikväll blir de matlagning med Monzora!:)

Ny klänning jag köpte på cubus i torsdags, behålla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0