Fundering!

Har haft kanske världens tråkigaste söndag, lite träning på eftermiddagen med Cissi har varit höjdpunkten. Men Annars så har jag bara känt mig ensam. Den känslan kommer till mig ibland, men de är inte så konstigt när man bor själv. Oftast är det jätteskönt att vara själv och man behöver det, men ibland är det faktiskt jäkligt jobbigt! Men om cirka 1 och en halv månad så är det ändring på det, då bor jag tillsammans med min underbara syster. Känner på mig att de kommer bli så himla bra:) samtidigt som jag längtar väldigt mycket efter mitt nya "liv" uppe i stockholm, så ser jag fram emot att få njuta av sommaren det sista här i Kalmar med alla fina vänner o familjen.

På torsdag börjar en galen midsommarhelg och Livet leker ju faktiskt, så de gör inget att jag känt mig lite ensam idag. Ge mig torsdag kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Karlsson

JA GE MA TORSDAG!!!!!!

2012-06-18 @ 10:21:07
Postat av: Laura

hej! Jag kanske har en super dum fråga men jag letar efter inspiration till en kornblå klänning som jag ska sy till fredag och du dök upp i en jätte fin sådan bland googel resultatet. här är inlägget med din klänning: http://sanniss.blogg.se/2011/november/onsdag.html



jag undrar om du har kvar klänningen eller fler bilder, skulle gärna vilja se hela klänningen, både fram och bak för att lättare se ett resultat av den klänning jag vill gör. Det som syns på bilden är precis de jag söker men jag undrar mest över klänningens längd.



mvh Laura

2012-06-19 @ 15:08:12
URL: http://larrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0