Lill-lördag!

Snart är denna dag slut och de känns skönt, för ju närmre helgen kommer vi. Får nämligen besök hemifrån av Cissi och Maria på fredag, vi ska shoppa, festa, gå på Kent o förhoppningvis något mer kul:) men innan dess så har jag en skoldag kvar och ett träningspass. Har kommit igång ordentligt med träningen igen och de känns så skönt, extra kul och träna med syster också!

Annars så har jag bara bra saker att säga om skolan. Är riktigt kul o intressant, det är hela tiden praktiska övningar så dagarna bara rinner iväg. Är inte alltid så lätt men man lär sig iallafall väldigt mycket:) För er som inte vet vad jag pluggar, så är det en 4 månaders lång utbildning som heter Dekor och reklam på medborgarskolan! Läser ämnen så som skyltning, exponering, inredning, färg, form etc!:)

Igår fick vi en uppgift att skapa en fondvägg i ett skyltfönster för valfri typ av butik. Jag valde skoaffär och såhär blev resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0