Trött..

Idag är jag helt slut, har legat i soffan och slöat hela kvällen och kollat på tv.. Men jag har gjort nytta idag också. Dels så har jag jobbat, sen blev de handling på Maxi, därefter tog jag tag i att städa min lilla lägenhet så nu är det fint igen. Sedan så rensade jag även lite i garderoben och tog bort alla somriga plagg, så nu har jag en höstgarderob som får plats i mina två små garderober, skönt som tusan :)

Längtar efter att få besöka min syster i Stockholm, men som de är just nu går det inte.. Eftersom det är match varje helg med innebandyn. Jag älskar det, men jag saknar min syster..

Imorgon blir de jobb, tvätta och sen avslutar vi dagen med träning, bra dag alltså!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också dit!! Spelar vi varje helg nu? Vill hälsa på Lisa och Linda ju =)

2011-09-22 @ 08:59:05
Postat av: Frida var det som skrev innan... :P

2011-09-22 @ 08:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0