Sorry!

Här har det varit tyst ganska länge och det beror på att jag inte har något sug till att blogga och sen att man har rätt fullt upp med både jobb och träning.. Det har iallafall den här veckan bestått av plus en förändring av håret. Har både klippt och färgat håret så nu är det en Sanna som inte är sig lik, är väldigt skönt iallafall!

Denna fredagen har inte riktigt varit min dag. Ställde alarmet på fel tid så missade ett "möte" och blev stressad till jobbet, men jag hann i tid iallafall. Sen efter jobbet så köpte jag en kofta på Cubus, handlade på citygross och lagade omelettt till kvällsmat. Nu har jag kollat på idol och proppat i mig lösgodis, så nu har jag ont i magen. Att man aldrig lär sig? alltid är det samma visa haha!

Imorgon väntar stan en snabbis, träningsmatch och därefter födelsedagspartaj hos Stigson, trevlig lördag med andra ord!

Ha en fortsatt bra fredagskväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0