Klick Klick!

Beställde just hem väskan i föregående inlägg och längtar tills jag får hem den. Metallictrenden är stor i höst och vad passar då inte bättre än en kuvertväska i silver. :) Beställde den från Asos för 140 kronor alltså!

MEN, nu ska jag försöka mig på ett köpstop, shoppingförbud, kalla de vad ni vill i en hel månad på grund av väntande resa framöver. Har tagit lite semester och vad de än nu blir för resa så ska jag spara pengar till att kunna shoppa då. Så hjälp mig snälla ni och sen hoppas jag att vi inte får in några snygga kläder på jobbet ;) För jag ska klara det!

Förövrigt längtar jag till början av november.. Så jag hoppas oktober går fort fort fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0