En grymt rolig vecka framför mig!

Kommer knappt ha tid att blogga så därför jag skriver detta nu. Har en riktigt rolig vecka framför mig!

Måndag: Jobb 10-17, handla med syster, kolla EM-kval på Guldfågeln Arena, myskväll med syster. Ost, kex,vin och vindruvor!
Tisdag: Jobb 11-16, innebandyträning och sen matlagning och film!
Onsdag: Tar tåget till Växjö för att sedan åka till Göteborg. Jag och Camilla från Växjö ska jobba med "nordstans" dekoratörer. Sen blir det att sova på hotell.
Torsdag: Hotellfrukost (yummie), Dekoratörsmöte. Ska bli spännande och lärorikt att höra vad dem har tänkt till hösten.. Sen hemresa till Kalmar igen.
Fredag: Jobb 9-15, Upp till Oskarshamn på innebandyhelg. Spela en match och sen sova i stugor!
Lördag: Tre innebandymatcher och sen oklart..
Söndag: Ledig och vila ut..

Kommer bli grymt, ska bara hitta en tid och tvätta matchstället också, kan bli klurigt men de löser sig alltid. Nu ska jag sova, är helt slut ;)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0