Då var vi inne i september..

Hösten närmar sig med stormsteg, även om helgen har bjudit på lite sol och värme :) Har faktiskt haft en himla bra helg. I fredags var jag med syster på Hansa en stund på morgonen och shoppade skor, därefter hämtade Pappa upp oss och så drog vi över till Saxnäs på Öland med vår kära husvagn. Där blev det sol, bad(för pappa), en sväng på ölands köpstad, grillning och kortspel. Mysig dag och övernattning!

Sen i lördags var de dags för match som vi vann med 6-4, oerhört starkt att vi vinner trots att vi spelar så dåligt. Men en bra erfarenhet att se när de inte funkar också. Nästa helg har vi ju tre matcher och så ska vi se till att vi är bättre :) Sen åt jag och syster god mat och fixade i ordning oss innan de var dags för förfest/hejdå skiva hos Anna. Hade inga förväntningar alls på kvällen men OJ vad roligt vi hade. Galen förfest, Galen mellanfest och sen blev de krögers en liten stund innan jag somnade som en stock i min säng. Tack alla för en grymt bra lördag!

Idag har jag jobbat och de var rätt lugnt, sen var jag på Maxi och handlade mat, sen har jag städat lite också. Nu ska jag snart laga tacos som jag ska avnjuta framför Idol som börjar ikväll. Lugn och skön söndagskväll kan behövas, känner mig rätt sliten ;) Dessutom har jag en fullspäckad vecka framför mig, men de tar vi imorgon!


Sista solningen för i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0