Älskar helger!

Haft en ledig helg och den har varit himla bra. Gjort saker som jag tycker om! Jag har spelat innebandy, umgåtts med vänner, lagat god mat, ätit god mat, umgåtts med mina föräldrar, kollat innebandy, dansat m.m!

Har fått känna opå hur det känns att förlora för första gången och jag tror det var viktigt. Nu kör vi på hårt denna träningsvecka och så ser vi till att vinna premiären nästa helg! Hade en mycket trevlig lördagskväll också med lite vindrickande hos Maria med Frida också. Avslutade med dans på palace. Gillar nya palace starkt!

Idag har jag sovit länge, gjort tomatsoppa, kollat innebandy och ätit en av mina favoriträtter, plankstek! De kallar jag söndagslyx på hög nivå. Har börjat med att komma hem på söndagarna till ljungbyholm och äta god mat. En ny söndagstradition som jag gillar :)


Mums!


Idag har jag haft söndagsångest och de var längesen jag hade det. Men man är bara ung en gång i livet, right? :)

Nu ska jag sova gott i min barndomssäng!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0