Tisdag!

Min sista dag som sjukskriven.. imorgon börjar jag jobba igen men jag ska ta de lugnt och vara försiktig. Men de ska bli väldigt kul att komma tillbaka även om jag inte kan göra dekoratörsjobbet ordentligt ännu.

Har iallafall tagit de lugnt nu på förmiddagen, fått hem min present till syster som jag beställt och den var över förväntan! Ska snart börja laga mat för sen kommer Mamma och hämtar mig o kör ut mig till tandläkaren i ljungbyholm (måste byta in till stan) sen därefter är det träning så mycket som jag kan, sen blir de en lugn kväll..

De gör så jäkla ont i hjärtat att titta på när alla andra har kul på planen, skulle göra allt för att kunna spela imorgon men de går inte och jag hatar det.. Man inser hur mycket man verkligen tycker om det, när man inte kan göra det..


Ha en fin tisdag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Jeili

Gutt då ses vi väl ikväll! :)

2011-10-18 @ 14:56:00
URL: http://www.jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0