Onsdag!

Befinner mig i skrivande stund i ljungbyholm.. Skönt, har träffat mormor&morfar och fått god mat:lax och räkgryta. Jag vet att jag fått mina lagar mat-gener ifrån Mamsen :)

Annars gick jobbet super även idag. Fick ordning på Herr och de känns verkligen bra, ser fram emot när jag åker till Växjö på måndag faktiskt..

Nu tänkte jag sova för jag är så sugen på frukost, imorgon blir de lite nytt och lyxigt. Hittade nämligen en frukostblogg och jag blev inspirerad till tusen. Så just nu är det en Davosgröt som är i kylen, imorgon är den redo att testas för första gången så då återkommer jag med betyg :)


Fick mig ett gott skratt när jag hittade denna gamla godingen, Jag var förtjust i vattenmelon redan då.. :)


Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0