Igår

image description

Efter en förlust bar det av hemåt för att sedan dra på lite galej hos Frida :) De var så trevligt så! För mig var hela kvällen jätterolig och avslutades på bästa sätt. Men däremot missade jag kalabaliken då Marias väska var borta. Men efter palace så hittade jag den i min cykelkorg. Den hade alltså legat där hela tiden, vilken tur, samtidigt som jag vet att de inte blev en så rolig kväll för Maria och Frida som hjälpte till.

Men idag har de inte varit lika roligt.. min vänster axel har gjort så ont så att jag ville gråta och i eftermiddag svullnade den upp så mycket så jag fick inse att jag inte kan jobba. Så fick avboka min resa till Växjö, så imorgon blir det att kolla upp den och förhoppningvis är det inget allvarligt.. Håll tummarna!


Kan man vara klantigare än jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0