Fredag!

Ligger i soffan helt slut men vetskapen om att jag tar helg och att de är trevligheter inplanerat så är det rätt skönt. Har jobbat 10-15 idag och de gick fort, sedan tog jag mig in till stan, sedan systemet och till sist Maxi! Efter att ha varit på ginatricot nästan varje dag denna vecka på hansa för att kolla in långkjolen(den jag bloggade om) utan resultat så bestämde jag mig för att kolla på gina i stan och där hängde den och den var hur fin som helst :) Fick lite pengar av Mormor i onsdags så då unnade jag mig kjolen.. :)

Nu sitter jag och kollar på fotboll men ska snart börja laga mat. Ikväll ska jag testa att göra ett recept jag hittade igår. Tacolasagne med kyckling och sen en fetaost sallad till. Mums! Sen blir det idol och ta de lugnt!

Imorgon är de samling vid nio och bortamatch i värnamo, ska bli riktigt kul och imorgon kväll blir de fest och utgång med vänner. Kan inte bli en mycket bättre lördag :)

Ha en fin fredag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0