Allt känns hopplöst

Sitter nu i min lägenhet, men tror jag hänger med hem till Mamma&Pappa ikväll också. De finns inget jag kan göra här, så då kan jag lika väl umgås med Pappa i ljungbyholm. Just nu känns de mesta tråkigt och hopplöst, men de blir bättre snart, eller hur? Fick ett fint krya på dig-mail av en i laget och de värmer. Jag ska bli bra så fort de bara går :)

Något som känns väldigt skönt är att jag har något att se fram emot. Om exakt tre veckor beger jag mig till stockholm, dagen efter kommer även frida upp och då ska vi ha en liten semester hos min kära syster.. Låt dessa tre veckor gå fort..

Nu ska jag ringa mamma och se om vi kan äta tacos ikväll, blev sjukt sugen!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0