Söndag som snart är slut..

Jag är helt slut, verkligen.. Är hemma i ljungbyholm iallafall o de blir att sova över. Idag har jag jobbat och de var väldigt lugnt. Sen har vi som sagt firat lite födelsedagar, fars dag och bröllopsdag och annat. Ätit god mat och god tårta såklart :) Fick två jättefina vinglas av brorsan och Nina och sen fick jag pengar av Mormor&Morfar.

Gårdagen var annars en riktigt bra kväll. Jag, Frida, Cissi och syrran hade en grymt bra förfest hemma hos mig med skrattattacker, socker-låten, gott vin, gott snacks och go musik. Sedan drog vi vidare till grabbarna som hade lagfest, riktigt kul där också. Sen skulle vi till Harrys, men jag, cissi och frigge var för små och kom inte in. Men då lämnade hela vårt gäng på kanske 15 pers kön och drog till olearys och dansade loss istället. Där förlorade harrys på att inte släppa in oss, haha. Tack för igår allesammans :)

En fin bild som cissi tog igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0