Många känslor

Är både besviken, frustrerad, förbannad och arg. Vi förlorade med 2-1 o de var så orättvist:( dessutom med världens sämsta domare, men de är som de är. Vi har inte turen med oss, men de är bara att gilla läget o ta tag i det igen. Match på lördag igen o då är de vinst som gäller.

Sen är jag arg på vuxna människor som bara är ute efter att förstöra och knäcker en person som alltid ger av sig själv för att 30 unga tjejer ska få göra de dem gillar mest. Jag förstår inte hur man kan göra så, förbannad blir jag!

Men dags o sova, upp tidigt imorgon för säljutbildning, sen jobb, handling och sist fredagsmys med mig själv.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jeili

Jag känner mig dig! Fast jag är mest tom idag. Inte riktigt mig själv efter det som hände igår. Känns skit!

2011-11-18 @ 10:43:35
URL: http://www.jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0