Måndag och ny vecka!

Jag startar denna vecka med en ledig måndag och de känns helt underbart skönt vill jag lova. Jag har inga planer idag mer än att handla och matlagning. Sen ikväll är det bio och träning!

Annars har helgen bestått av skratt, förlust, förfest hos Frida, dans på harrys, god mat, serietittande.

Måste bara berätta om igår. Var så sugen på kladdkaka så hittade ett recept för att tillaga den i micron för att de skulle gå fort. Det gick bra framtill de var en minut kvar ca. Då börjar de lukta och pysa rök ut ur micron, kladdkakan var svart och de luktade förjäkligt. Haha de hela slutade med att jag inte fick min kladdkaka och de luktar fortfarande bränt även idag, haha :P

Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0