Hipp hipp hurra

Grattar mig själv på min födelsedag. Som än så länge har innehållit tvätt, städning och annat fix. Har öppnat två paket från mig själv som innehöll en kofta och blus från jobbet(låtsas att de var presenter;) snart blir de iväg till träningen och därefter blir de till o fira med mina fina päron. Vi ska ut o äta o jag längtar, ska bli så mysigt och gott:)

Tack för alla gratulationer idag, hade sju sms när jag vaknade o de värmer:)

Men förresten, Är de någon som ser att något har hänt i min lägenhet idag?


Kommentarer
Postat av: Jeili

Funderar på om lampan var där när jag var hos dig!? Ser iaf städat och fint ut med fina gardiner! :)

2011-11-15 @ 16:44:57
URL: http://www.jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0