Fredag och helg!

Än så länge har denna fredag spenderats med jobb, lite ärenden, julshopping och hör o häpna bakning. Hittade min och systers första julklapp till Mormor, otroligt skönt.. Däremot blev jag lite besviken på Cubus idag, dem hade 30 % på alla kläder och jag hittade ingenting, men lika bra kanske ;) Sen har jag bakat pepparkakscheesecake som jag ska bjuda mina päron på söndag, då vi ska ha lite adventsmys efter jobbet :)

Det blir en lugn fredagkväll, ska snart göra mig en nachostallrik och därefter blir det Idol! Skönt att ta de lite lugnt eftersom vi har match imorgon och den måste vi vinna, vi ska vinna den, så är det bara. Sen imorgon kväll ska jag bort till Maria och umgås med vänner och dricka lite vin, de är ju ändå lördag :)


En gammal favoritbild på Maria och mig :)


Ha en fin fredag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0