Vilken underbar dag!

Har haft den bästa dagen på länge.. Mötte upp Amanda i stan och då köpte vi sallad på kebabben och begav oss till kattrumpan. Där blev det att lapa sol, äta gott och snacka en massa. Gratis musik var det också några meter bort! När de blev lite kallt gick vi till Ben&Jerrys och satt där i 1½ timme och mös. Riktigt varmt blev det till slut. Sen tog vi en runda i stan och jag spontanshoppade nya gardiner och ett solpuder! Känns helt underbart att kunna gå i shorts utan  att frysa ända till klockan sex :)

Dagen i några få bilder:


Dagens outfit


Min fina vän!


Gillar min nya bikini!


Maaat!




Nu ikväll har jag bara ätit rester från gårdagen och bara tänkt en massa. Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0