Tisdag!

Haft en fullspäckad och rolig dag.. Startade på jobbet genom att hänga om en hel avdelning och de blev faktiskt bra känns de som, och de var himla roligt. Därefter cyklade jag hem och bytte om och sen gick jag hem till Frida. Där det blev härligt tjejsnack och lite planer inför sommaren. Sedan tog vi oss (väldigt otaggade) till Stensö för träning, säsongen första och de var roligare än väntat. Korta intervaller och styrka blev det!


En bild på oss som togs för cirka ett år sedan :)


Skön dag med andra ord. Imorgon är det en ännu roligare dag. Då blir det jobb 9-17 och då ska jag bli målar-sanna, spännande. Sen imorgon kväll blir det en sväng till krögers med fina damer, ska bli trevligt!

Godnatt, nu kryper jag ner i sängen för ett möte med lilla John!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0