Ny vecka!

Här har det varit lite tyst i helgen så kör en kort sammanfattning:

- På dagen i lördags var jag och shoppade. Köpte ett par pilotbrillor, ett färgglatt halsband på halva priset, ett chockrosa linne och ett korallfärgat läppstift. Lite smågrejer sådär :)
- Sen hade jag en härlig lördagskväll med avslutning: först lekar och sedan trerätters, riktigt gott. Sedan blev det skiva hos lelle, sen dans till Amarillo på bistro. Hade en grymt bra lördag även om jag fortfarande inte gillar bistro..
- Söndag var det jobb och sedan thaimat och chokladdoppade jordgubbar hemma i Ljungbyholm med mina päron. Var ju Mammas dag igår, bästa Mamma!


Idag började dagen med en jävla p-bot på 500 kronor som jag har glömt bort nu, men Amanda piggade upp mig när vi tog en långpromenad i solen, galet varmt och välbehövligt. Sedan cyklade jag till jobbet, bytte en klänning, reklamerade ett halsband och köpte en virkad klänning på bikbok. Sedan var de jobb 14-19 och nu ikväll har jag bara lagat mat: Fläskfilé och pestopaj och tagit de lugnt framför tvn!

Imorgon väntar jobb 9-17 och därefter är det träning, kickboxning och innebandy och jag känner mig peppad redan nu!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0