Mys-fredag!

Haft en riktigt bra fredag! :) Blev upphämtad av Maria först och vi åkte och kollade bröllopspresent på bla siba, där jag samtidigt reklamarade min kamera och fick en ny, glad tjej! Sen hämtade vi upp Cissi och åkte sen till stan för en god lunch i solen, blev även lite shopping för min del. Lämnade tillbaka skorna som jag köpte i göteborg och hittade istället en klänning och två nagellack för 140 kr sammanlagt :)

Snart ska jag bort till Amanda och kolla in hennes nya lägenhet, sen kanske de blir ett glas på krögers om tjejerna var sugna, annars blir det en lugn kväll och tagga för morgondagen!

Fick hem mitt nelly paket idag och halsbandet passade perfa. Däremot så var klänningen sådär, så den blir det nog en retur på. Inviger halsbandet redan nu tillsammans med min nya oranga tubtop från H&M som jag köpte i Göteborg :)


Ha en fin fredagskväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0