Helg!

Helgen började riktigt bra igår! Runt åtta mötte jag upp gänget så satte vi oss först på olearys och senare även på krögers och som alltid var det trevligt. Efter att jobbdamerna stack hemåt så satt jag och Sara kvar lite. Fick senare sällskap av tre herrar från stockholm och de beställde in en flaska rosé så hemgång blev det vid ett. Himla trevligt faktiskt och jag är lite trött idag :P


Jag är så dålig med kameran så snodde en bild av frida :)


Idag är det lördag och jag är ledig. Mamma kommer och hämtar upp mig vid ett och då ska vi luncha i stan. Är så sugen på bakad potatis. Sen ikväll blir det grill,vin och schlagerkväll hos herrlin. Ser fram emot det :)

Ha en fin lördag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0