Ge mig kraft?

Alltså, vad krävs för att bli helt frisk? Jag tappade rösten totalt i lördags kväll. Igår lät jag som en kråka och idag är jag fortfarande väldigt hes. Är alltså fortfarande förkyld, ont i halsen och trött.. Jäkla skit är det!

Iallafall, Valborg blev lyckat, men de beror på dem man umgicks med. Festen var trevlig eftersom att vi hade trevligt tillsammans, avslutade sen på krögers en sväng innan jag somnade väldigt, väldigt gott :) Gårdagen var det jobb, sen umgicks jag lite med amanda hos mig och hade lite tjejsnack, vilket vad välbehövligt och sen tog jag de lilla lugna. Var helt slut så somnade efter bigbrother :P


Min fina vän och jag! Snodde bilden från hennes blogg :)


Idag står det jobb 14-19 på schemat och de är det enda. Ha en fin måndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0