Dagens!

Dagens humör: Trött, men ändå glad..
Dagens borde: Borde ha tränat, känner mig inte alls i form, men får ta det imorgon.
Dagens frisyr: Utsläppt, mittbena o ja, som vanligt helt enkelt.
Dagens smink: Osminkad.
Dagens klädsel: Blå blus med rosett och höga svarta chinos!
Dagens favoritlåt: Ungerns bidrag i eurovision, oväntat bra låt och text faktiskt.
Dagens vill ha: En orange topp eller väska, är insnöad på den färgen.
Dagens längtan: En famn att somna i, om man ändå hade det.
Dagens beroende: Clementiner, tror jag ätit minst fem stycken idag.
Dagens tråkigaste: Att jag inte har gjort ett dugg nytta ikväll.
Helgens bästa: Grillkvällen och att Saade kom trea, grymt!
Helgens mest efterlängtade: Att umgås med fina vänner
Helgens pinsamaste: Tror inte jag gjorde något pinsamt i helgen faktiskt!
Dagens motto: Mister du en så står dig tusen åter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0