Vilken helg!

Har haft en kanonhelg!

- I fredagskväll så hade jag en mysig kväll med amanda: tacos, vin, godis och ost och kex!
- Jobbat både lördag och söndag
- Igår kväll så var jag på harrys och bowlade med Amanda, tilda, linda och julia. Tror det eller ej, men jag lyckades bemästra de snea banorna och jag vann! :) Sen tog vi några glas och så satt Amanda och jag kvar där tills klockan var tolv (med en gratis nachostallrik också), då dansade vi gärnet i 1½ timme innan de blev hemgång. Sjukt bra kväll!

Efter jobbet idag har jag annars bara gjort en paj med fläskfilé o ska jag vara ärlig så var den bara sådär idag, alltså inget mästerverk. Men den gick ju att äta :)



Imorgon blir det undersökning av ögonen för sista gången, sen blir det jobb och på kvällen träning. Hoppas att låret inte gör ont bara, men jag tror de har gått över!:)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0