Underbara Stockholm

Oj var ska jag börja..

Har haft ett par fantastiska dagar i Stockholm och Uppsala :) Lite kortfattat så har jag i Uppsala besökt Maja där vi både var på birger jarl, universitetshuset, domkyrkan och stan. Mycket mysigt att ses och se hur Uppsala såg ut, mindre än vad jag trodde, men mysigt :)

I huvudstaden så blev de shopping hela fredagen, thaimat flera gånger, umgåtts med min fina syster, vi började baka bröd och bullar klockan elva i lördags kväll. Jag kan säga som så att den bullen jag åt halv ett var den godaste jag någonsin ätit:) Jag har helt enkelt haft det underbart och ville verkligen inte lämna. Där vill jag bo snart, helt enkelt!

Dessutom så vann vi igår, avslutade säsongen på ett bra sätt och de kändes väldigt bra. Var riktigt kul att spela :)

Idag väntar jobb 14-19, sen iväg på möte med innebandyn. Ha en bra måndag!
Sanna

Kommentarer
Postat av: jeili

Skynda till mötet! :) Vi ses där!

2011-03-14 @ 12:58:21
URL: http://jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0