Torsdag!

Dagen har bestått av jobb och sen har jag och håller fortfarande på o kollar om utbildningar till hösten. Det är ju dags att söka nu och jag tror jag vet vad jag ska söka! Har sen ett arbetsprov att göra som jag har lite svårt med och den anmälan måste in senast 16 maj, så har lite tid kvar men måste börja snart så jag blir riktigt nöjd! :)

Annars nu ikväll har jag vardagslyxat lite genom att laga en pastasås på fläskfilé, mumsigt blev det, så nu är jag mätt och glad!




Ska fortsätta kolla in utbildningarna nu!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du gå ett helt program på x antal år eller bara en kurs? Det är roligt med utbildningar. Hoppas du hittar något spännande!!

2011-03-25 @ 09:50:17
Postat av: Jeili

Kul kul kul!!! :) Jag ska nog också kolla lite, fast tänkte kolla enstaka kurser ifall det finns någon intressant! :)

Kram på dig

2011-03-25 @ 09:58:14
URL: http://jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0