Torsdag!!

Min sista lediga dag nu innan jag jobbar helgen. Känns rätt skönt för jag känner mig inte riktigt pigg i kropp och själ, plus att idag har jag enorm träningsvärk sen gårdagens träning. Bästa sättet är ju att träna för att bli av med det, så blir nog en runda på gymmet sen, även om de blir lugnt.

Annars så var de en bra onsdag igår. Hittade en vit stickad kofta på Cubus som är så fin, men lite väl dyr kanske, men gillade den så den fick följa med hem. Sen hittade jag mig ett par löparskor, riktigt snygga och sköna och efter rabatt så blev det bara 950 kronor, så jag känner mig rätt nöjd :) Kvällen spenderades sen hemma i Ljungbyholm där det bjöds på kycklingwok, mums!



Nu ska jag snart åka in till stan igen, ska köra affären och handla lite. Sen blir det garderobsrensning och därefter lite träning hade jag tänkt. Sen ikväll ska jag laga fiskgratäng, mums. Bra torsdag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0