Onsdag!

Är ledig idag och även torsdag och fredag. Känns faktiskt ganska skönt med tanke på omständigheterna, sen jobbar jag i helgen igen!

Igår bloggade jag inte på hela dagen då jag jobbade först några timmar, sen var jag runt lite överallt innan de var dags för möte på kvällen. Sen var jag inte alls på humör när jag kom hem av vissa anledningar så då ville jag inte skriva. Men jag har bestämt nu iallafall att det inte är värt att lägga energi på. Jag vet vad jag kan och vad jag har gjort och de är rätt! :)

Nu har jag precis lagat min goda nudelwok med kyckling, så nu är jag mätt. Snart kommer mamma och då ska vi baka semlebullar bland annat. Vid fem sen så ska jag åka med U-laget för att spela bortamatch i växjö. Hoppas verkligen att jag kan spela trots mitt lår. Men de ska jag se till!


Mums!


Hade verkligen velat gå ut på harrys idag, men eftersom jag kommer hem så sent från växjö så blir de inget tyvärr :(

Ha en fin onsdag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0