Min måndag!

Har noll inspiration till bloggen för tillfället, den suger.. Men det är ju för att det inte händer så mycket nu i veckorna. Som idag har jag bara jobbat och tränat, så som de brukar vara. Det var iallafall riktigt kul att träna idag och de gick mycket bra för min femma :) Tre mål framåt och ett bakåt är bra! Förövrigt är jag lite besviken, då jag fick veta idag att jag måste vänta minst ett år innan jag kan göra laseroperationen för ögonen, men ändå skönt att veta att dem är noga. De är bara att vänta alltså!

Imorgon väntar jobb igen, sen blir det matshopping, matlagning och senare träning med u-laget. Blev tillfrågad och eftersom vi inte tränar i A-laget på onsdag så passar jag på att träna imorgon istället, nice!

Godnatt alla fina!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0