Måndag och ny vecka!

Veckoplanering:

Måndag: Idag har jag jobbat 10-17, sen blev de träning på småmål här på kvällskvisten, trevligt. Planerade även helgen lite och ser ut att bli super.
Tisdag: Min sjunde jobbdag i rad. Jobb 14-19 så får lite sovmorgon, måste även handla. Sen jobb som sagt och på kvällen blir de matlagning!
Onsdag: Äntligen ledig. Då blir städa lägenheten, synundersökning eftersom jag måste ha nya gladögon+linser. Sen kommer Mamma in också som hjälper mig kolla på bågar och så blir det stan. Sen träning på kvällen!
Torsdag: Jobb 12-17, sen oplanerat
Fredag: Jobb 10-15, promenad/jogging? sen blir de troligen våffelkväll!
Lördag: Ledig, kroppkakebak, middag hemma hos chefen med jobbet och kanske en sväng ut?
Söndag: Jobb på fair play cup hela dagen, från 08.00-20.00!

Ja de är min vecka. En bra sådan :) Nu ska jag läsa lite bloggar innan de blir sängen och en bok!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vi ska ju sitta både lörd o sönd? Ändrade tider??? Jag jobbar ju och ha fixat med det!! Pusss

2011-03-21 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0