Ledig!

Är ledig idag och även imorgon, himla skönt då jag inte alls känner mig på topp. Vet inte vad det är som har hänt nu, kanske bara är uppstressad vad vet jag.

Iallafall, nu hade jag tänkt träna lite. Frågan är då om jag ska ta en löptur som i måndags eller om jag ska till friskis och sätta igång där med lite gym. Är egentligen inte alls sugen på något, men eftersom jag vet att jag jobbar hela helgen så kommer de inte bli någon träning då, så får se till o göra det nu..

Sen ska jag iväg till hansa, Cubus har 30% på allt i butiken och man kanske kan hitta något kul. Därefter ska Pappa och jag runt o kolla löparskor. Dem jag har nu har jag haft i typ fem år och jag känner att dem inte alls är bra, måste köpa nya och de kommer svida i plånboken o slänga ut en tusenlapp på de, men va fasen dem håller ju ett bra tag :P

Bäst att ta tag i dagen. Blir nog gymmet trots allt, nu kör vi sanna!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ska också träna snart :)

2011-03-31 @ 12:04:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0