Inte min fredag!

Hade planerat upp min fredag i minsta detalj och den blev inte alls som den skulle!

Jobbet gick superbra och fort men en kvart innan jag ska sluta så ser jag ett hål i mina nya, älskade jeans. Så efter jobbet fick jag åka o hämta lapparna och kvittot o sen köra tillbaka till hansa. Tror ni de finns i min storlek där? Nej, men bikbok i stan hade sån tur va. Iallafall så skulle jag prova en massa nytt på jobbet men de var jag inge sugen på så köpte bara det jag hade provat innan.

Sen var ju kvällen planerad, våffel och vinkväll hemma hos stickan med gänget. Men efter liten sjukstuga så blev de bara frida och jag hemma hos mig istället. Så nu blir de vin och chips och lite dipp så får vi se vad som händer!

Ha en fin fredag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0