Ett sista inlägg!

Det här blir det sista inlägget nu för några dagar framåt. Åker som sagt till huvudstaden imorgon kväll och innan dess har jag fullt upp med jobb, träning och annat. Jag tror jag är färdigpackad nu iallafall, har typ inga kläder med mig knappt. Men har ju tänkt shoppa o dessutom har syster en garderob också, haha!

Iallafall, planerna för helgen är shopping (såklart), kvalitetstid med syster, besöka uppsala och träffa Majsen, bara koppla av och ha en underbar liten semester :)

Åker hem på söndag, lagom till sista matchen med innebandyn. Så vi hörs då!

Ha de bra i lilla Kalmar!
Sanna

Kommentarer
Postat av: felicia

Kikar in... Fin blogg!

Hur länge har du bloggat då? :D

2011-03-09 @ 23:41:17
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0