En ledig dag!

Oj vad jag är trött idag, har fortfarande inte återhämtat mig efter helgen känns de som. Har varit en kanonbra helg även om jag hade behövt lite mer sömn, det är därför uppdateringen varit så dålig.

Iallafall i fredags blev det en riktigt bra kväll med Frida. Vi satt här hemma hos mig och drack vin, åt lite snacks och snackade om allt. Riktigt mysigt var det, sen blev de harrys och dans natten lång och jag hade riktigt kul!

I lördags fick jag sota för det, vaknade med en hemsk huvudvärk och jag var inte superpigg, men när jag sen kom till mormor så gick de över och då gjorde vi kroppkakor och dem blev magiska. Vet inte varför, men de är så himla gott alltså! Sen på kvällen var alla på jobbet hembjudna till chefen på middag. Hon bodde i ett superfint hus och allt var så himla mysigt. Sen blev de god middag och god efterrätt och en massa snack!

Igår ställde man ju fram klockan, så vid kvart i sju gick jag upp(egentligen kvart i sex) och vid kvart i åtta var jag i sporthallen för att sitta i fair play cup. Hade inte en ledig stund förrän typ klockan halv fyra, då jag äntligen kunde gå hem o få lite mat i magen! Sen fortsatte det men vi var klara redan sen vid halv sju för de två sista matcherna blev de inget av. Skönt! Så blev en lugn kväll med tvn sen..

Mycket text, men nu ska jag se till och städa lägenheten lite, sen ska jag iväg till friskis och fixa kort. Blir ett månadskort med både gym o pass. 450 kostar det, men de får de vara värt! Så börjar med en runda på gymmet idag! :)

Ha en fin måndag!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Maja

Logga in på skatteverkets hemsida :)

2011-03-28 @ 15:32:32
URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0