Dagen!

Har haft en perfekt ledig dag!

- Hittade två par glasögon för sammanlagt 795 kronor, kap!
- Var sedan på stan med Mamma och Pappa, hittade en blus och ett vitt baslinne!
- Vi fikade även på café nilsson, en smoothie blev de för min del!
- Sen blev de träning, småmål. Riktigt kul var det idag och jag hade svårt att hålla mig på benen! :P
- Bakad potatis med räkröra och Sveriges Mästerkock på tv!

Det var denna blusen jag köpte idag, är lite osäker då det bara fanns storlek 40 kvar. Men jag ville så gärna ha den, dessutom fick jag 50 kronors rabatt så den blev lite billigare.. Var tvungen, tyckte den satt okej ändå! :)


Imorgon blir det jobb 11-16 och sedan har jag inget planerat. Återstår att se vad som händer!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0