Äntligen fredag!

Vet ni vad det bästa är, att om precis en vecka så är jag uppe i Stockholm hos syster, längtar så! :)

Förövrigt så hade jag en bra dag igår. Var med mamma på jobbet i några timmar och mös med söta små barn, sen besökte jag mormor&morfar och blev bjuden på världens godaste köttbullar och så bakade vi drömmar. Sen tog Mamma och jag oss in till stan där jag inhandlade mig ett par bruna skinnshorts på Cubus för halva priset, riktigt nice!

Men åter till denna fredag, är ledig idag också, tredje dagen på raken så idag blir det bara att vila upp inför jobbhelgen. Jobbar 10-17 både lördag och söndag! Men ser fram emot en myskväll med Amanda. Tänkte bjuda på tacos av något slag, sen blir det ost, vin, kex och vindruvor. Mumsigt :)


mandis och jag


Ha en bra fredag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja om drygt en vecka ses vi :) Men kommer du till Uppsala eller ska jag åka till huvudstaden?

2011-03-04 @ 14:20:47
URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0