Underbara sol!

Har haft en fin ledig dag i solen. Började med att ligga på kattrumpan några timmar med Amanda och sedan när vi inte klarade av värmen längre så gick vi en sväng på stan. Jag som har bestämt att jag har köpstopp hittade både en skjorta och en klänning(på rea). Kunde inte riktigt låta bli och nu i efterhand är jag faktiskt himla nöjd!

Därefter blev det ett medel-pass på friskis och jag har nog aldrig varit så svettig. De var ju knappt ingen luft där, men kul och jobbigt de var det. Sen var det en tjej som körde allt i otakt, så jag fick mig några goa skratt också. Efter tog jag även en sväng på gymmet o körde styrka, så var helt slut efteråt!

Nu ska jag njuta av jordgubbar jag inhandlade förut idag och sen blir det till att måla naglarna för att matcha min oufit imorgon ;)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0