Torsdag!

En torsdag som har bestått av jobb, ärenden och träning. Sen har jag även hämtat ut min iphone och den är så himla fin och jag vill så gärna sätta igång och pilla. Men jag tänkte att jag väntar tills jag kommer hem på söndag, ska ju till Göteborg imorgon! :) Dags att sätta igång och packa kanske, har inte ens börjat.. skäms Sanna!

Morgondagen ser ut som följande:
- Handla tidning och något gott till resan.
- Jobb 10-15
- Tåg från Kalmar går vid 15.53
- Framme i Göteborg 20.00 och möta upp tjejerna
- Middag och utgång

Tror det blir en kanonbra början på vår weekend i götet. Helgen kommer annars bestå av liseberg, shopping och bara umgås. Maria, Maja, Cissi och jag. Imorgon drar vi :)



Nu packa, sen sova.. Vi hörs igen när jag är hemma!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0