Peppppp!

Ja, jag är sjukt pepp på hela min helg och längtar tills imorgon..

Imorgon på Midsommar så är det ett stort gäng som ska fira tillsammans i Byrum på Öland, vi är typ 25 pers så ska bli riktigt skoj. God mat, fina vänner, lära känna nya människor och så lite gott och dricka:) Sen blir det till att sova över där, sen på midsommardagen så ska vi vara kvar där och sen åker vi till strand. Galet att det redan är strand om två dagar. Ska bli underbart kul! :)

Så ni kanske förstår varför jag är väldigt pepp på min helg? :)

Kvällen spenderar jag med att packa(blir en rejäl väska att ta med), kolla fotboll med Mamma&Pappa och måla naglarna :)



Ha en fin Midsommarhelg allesammans!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 17:23:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0