Midsommarafton!

Fina vänner


Hade en helt underbar dag igår. Körde minibussen upp till Byrum där vi (24 pers) var vid en jättefinstuga bara 30 meter från stranden. Superfint och jättemysigt! Startade med lite dricka, innan de blev middag, uppdrag, lekar där en kille sprang in i väggen efter irländsk julafton och jag fick skavsår på axeln då någon fällde krokben på mig vid leken. Haha! Sen fortsatte kvällen med dans på balkongen, bastu och nattdopp (KALLT!) slocknade sisodär klockan fyra skulle jag tro..

Tack alla inblandade för en riktigt bra Midsommarafton. Nu laddar jag om till strand ikväll med ett glas vitt, vid halv fem blir jag upphämtad av kalle och då kör vi all in :) Ha en fin midsommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0