Kristi Himmelsfärd!

Hade en fantastisk kväll igår på krögers. Det var ju första juni och jag gick barbent i en ny klänning. Umgicks med fina vänner, drack vin och bara njöt. Eftersom vi var där vid åtta och var kvar tills de stängde, så förstår ni att de var väldigt trevligt. Så idag var jag lagom seg, men de var de värt!

Idag har jag hängt på kattrumpan med familjen, herrlin och så frida och tompa. Underbart att äntligen kunna sola lite, smörjde in mig och var duktig men glömde ryggen och där brände jag mig lite, men de gör inte så mycket. Ser fram emot en helg med bra väder så då ska jag fortsätta bättra på brännan..

Nu inväntar jag klockan halv sju för då ska jag iväg o kolla fotboll med Frida och tommy och hans gäng. Ska bli trevligt :)

Ha en fin kväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0