Helgen kunde inte blivit bättre

Helgen i Göteborg bestod av bland annat:
- Blev bjuden på finmiddag
- Började festa klockan tolv och slutade klockan fyra
- Var på Liseberg och åkte de mesta, till och med atmosfear (bästa!)
- Vann på chokladhjulet
- Lagade middag
- Utgång och god hotshot på yakida
- Efterfest med varma mackor
- Lite småshopping (ett tips, Shoppa inte bakis)

Ja de var lite av vad som hände. Hade en fantastisk helg i Göteborg med mina vänner. Får även tacka christian och ola för gästfriheten :) Tack alla för en grym helg!


Fina vänner utanför Liseberg

Vita converse is the shit!

mycket nöjd tjej!

Jag och Cissan!

Fina!

Festgänget minus Marranbarran!


Har massor med bilder, men orkar inte lägga upp dem. Kanske dyker upp på fejjan eller så behåller jag dem för mig själv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0