SEMESTER!

Igår var de nog den lugnaste dagen på jobbet, tror aldrig de varit så lugnt. Men efter jag slutat drog jag upp till Borgholm i en smockfull buss och därefter firade jag min första riktiga semester på strand. Alltid kul som vanligt, men på något konstigt vis så var jag mest ensam där inne, dansade iallafall loss! :)

Vaknade upp och insåg att jag har semester, så skönt! Den startar direkt imorgon genom att jag åker till syster och Stockholm :) Ska bli helt underbart, hoppas på en fin vecka med fint väder och annat roligt!

Idag ska jag tvätta, packa, luncha med Mamma och Pappa, träffa Monzora och förhoppningsvis träna också om jag hinner med de och om jag orkar..

Ha en fin måndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0