Packad och redo!

Ja nu är väskan packad och den är överfull av kläder.. Det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag har tagit med mig, de märks imorgon. Har packat för sommarvärme, men som sagt, Lisa har ju allt ifall jag skulle ha glömt något ;)

Imorgon går tåget 09.09 och sen är jag uppe vid 13.50 och då blir de några timmars shopping innan jag möter upp min efterlängtade syster och sen imorgon kväll ska vi till skansen och se allsång på skansen. Veronica Maggio är ju där imorgon och ingen är gladare än jag! :)


snart behöver jag inte sakna dig mer, snart är jag hos dig..


Köpte förövrigt en jättefin röd kjol idag på Vila för 50 kr, kap!

Hoppas ni får det bra här hemma, jag hoppas på en underbar vecka i Stockholm!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0